
Sadece Vodafone Red’lilere Özel % 25 İndirim Papyon.com’da!
Haberin Tarihi : 18 Ocak 2013Yemeksepeti'nin Seçkin Restoranlarda Rezervasyon İmkanı Sağlayan Yeni Projesi: Papyon.com
2013'te abonelerine yepyeni sürprizler sunmaya hazırlanan Vodafone Red, ilk büyük işbirliğini Papyon.com ile hayata geçiriyor. Üyelerine dışarıda yemeğe ve içmeye dair her türlü bilgiyi, yorumu ve kolayca rezervasyon yapabilme olanağını sunacak olan Yemeksepeti'nin yeni projesi Papyon.com, Vodafone Red'lilere onlarca seçkin restoranda yüzde 25 indirim, doğum günlerinde ve özel günlerde sürprizler sunuyor.
Üyelerine birbirinden farklı ve şık restoranlara dair her türlü bilgiyi erişilebilir kılarak kolayca rezervasyon yapma imkanı sunacak olan Yemeksepeti'nin yeni projesi Papyon.com, Vodafone'un özel müşterilerine ayrıcalıklar sunan markası Vodafone Red işbirliğiyle hayata geçti. Papyon.com, Vodafone Red üyelerine birbirinden şık ve ünlü 50'den fazla restoranda yüzde 25'e varan indirimler ve çeşitli ayrıcalıklar sunuyor.
Vodafone Red üyelerini 50'den fazla restoranda %25'e varan indirimler bekliyor!
Vodafone'un özel müşterilerine hayatın her anında ayrıcalıklı olduklarını hissettirmek üzere iki yıl önce hayata geçirdiği Vodafone Red, 2013'e yeni işbirlikleri ve yepyeni sürprizlerle girdi. Vodafone Red, yeni dönemdeki sürprizlerinin ilkini Yemeksepeti'nin yeni projesi Papyon.com işbirliğiyle duyurdu. İşbirliğiyle, Vodafone Red üyelerine İstanbul, Ankara ve İzmir'de 50'den fazla seçkin ve şık restoranda yüzde 25'e varan indirimler, doğum günlerinde ve özel günlerde sürprizler sunuluyor. İşbirliği kapsamında yer alan restoranlar arasında Chilai, Liman, Mirror, Hardal, Taps, Quick China, Özgür Şef gibi farklı damak tatlarına hitap eden şık ve popüler mekanlar yer alıyor.
Papyon.com, dışarıda yemek rezervasyonunu bir tık'la kolaylaştırıyor!
Yemeksepeti'nin yeni hizmeti Papyon.com, İstanbul'da 500, Ankara ve İzmir'de 50'şer, Antalya'da 30, Bodrum'da 20 anlaşmalı restoranla faaliyete geçti. Dışarıda yemeğe ve içmeye dair her şeyi bünyesinde barındıran Papyon.com, mutfağından, bölgesine, etkinliğine, kullanıcının bütçesine, arkadaşlarına ve hatta ruh haline göre hangi mekana gideceği konusunda gerekli tüm bilgileri tek bir adreste sunuyor ve rezervasyon imkanı sağlıyor. Kullanıcılar kararlarını diğer üyelerin restoran için verdiği puanlara, yaptığı yorumlara veya uzmanların favori restoranlarına bakarak verebiliyor. Sitede Red üyeleri için restoran önerileri de bulunuyor.
Kullanıcılar dilediği restorana kolayca rezervasyon yaptırabilirken, dilerse arkadaşlarını e-posta yoluyla davet edebiliyor. Papyon.com'da ünlü gurme Mehmet Yaşin de yemek ve restoran önerilerini kullanıcılarla paylaşıyor.
Öğüt: Vodafone Red ile restoranlarda da özelsiniz!
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
"Abonelerimizin hayatını kolaylaştırmak ve onlara özel olduklarını hissettirmek üzere 2010'da hayata geçirdiğimiz Vodafone Red çatısı altında bugüne kadar üyelerimize farklı alanlarda ayrıcalıklar sunduk. Bugüne kadar üyelerimizin yaklaşık yüzde 90'ı Red avantajlarından yararlandı. Yaptığımız güçlü işbirlikleri ile Vodafone Red çatısı altındaki ayrıcalıkları 2013'te de sürdüreceğiz. Bunların ilki, Yemeksepeti'nin yeni projesi Papyon.com'la yaptığımız işbirliği.
Yemeksepeti bugüne dek birçok ev davetinin, eğlencesinin bir parçası oldu. Artık Yemeksepeti Vodafone ile birlikte evin dışına çıkıyor ve değerli müşterilere önemli restoranlarda ayrıcalıklar tanıyor, indirimler sağlıyor. Papyon.com, üyelerine dışarıda yemeğe ve içmeye dair her türlü bilgiyi, yorumu ve kolayca rezervasyon yapabilme olanağı sunarak tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak, kendilerini özel hissetmelerini sağlayacak. Biz de Papyon.com işbirliğimizle Vodafone Red çatısı altındaki üyelerimize çok sayıda restoranda indirim ve çeşitli ayrıcalıklar sunacağız. Vodafone Red çatısı altındaki tüm hizmetlerimizde olduğu gibi burada da amacımız, üyelerimizin hayatlarını kolaylaştıracak hizmetler ve sürprizler sunarak kendilerini özel hissetmelerini sağlamak. Abonelerimiz bir yandan günlük hayatın ayrılmaz parçası haline gelen online mecralar üzerinden diledikleri restorana rezervasyon yaparken, bir yandan Red'in sağladığı indirimle güzel bir yemek yemenin keyfini sürecek. İşbirliğimiz kapsamında ilk etapta 3 büyük şehirde 50'nin üzerindeki restoran sayısını 3 ayın sonunda 100'e çıkarmayı hedefliyoruz."
Aydın: "Temel amacımız kullanıcılarımıza daha keyifli bir yeme-içme deneyimi yaşatmak"
Yemeksepeti CEO'su Nevzat Aydın da bu işbirliği için şunları söyledi:
"Yemeksepeti 12 yıldır kullanıcılarına paket servis konusunda vazgeçemedikleri bir servis sağlıyor. Papyon.com ve diğer dikey projelerimizle vizyonumuzu da "Yemek denilince akla gelen ilk markalardan biri olmak" olarak belirledik; önümüzde merkezinde yine yemek olan yeni projeler var. Artık kullanıcılarımız bir yemeği hemen yemek istediklerinde Yemeksepeti'nden sipariş verebiliyor, kendileri hazırlamak istediklerinde Lokum.com'dan malzemelerini sipariş verebiliyor, dışarıda yemek istediklerinde ise Papyon.com'dan diğer kullanıcıların yorumlarına bakarak en doğru restoranı seçip rezervasyon yapabiliyorlar.
Papyon.com ile kullanıcılarımızın dışarıda yeme-içmeye dair tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik bir hizmet veriyor olacağız. Papyon.com hem bir komünite, hem de kullanıcıların ünlü isimlerin tavsiyelerine ulaşabilecekleri bir kaynak olacak.
Vodafone ile Yemeksepeti arasında yakın zamanda uzun vadeli bir iş birliğine başladık. Birlikte tüm Vodafone kullanıcılarına nasıl daha iyi hizmet verebiliriz diye düşündüğümüzde Vodafone Red markasının da Papyon.com'la ne kadar örtüştüğünü görüp, işbirliğimizi bu yönde de geliştirdik. Temelde yapmaya çalıştığımız kullanıcılarımıza Papyon.com ile daha keyifli bir yeme-içme deneyimi yaşatmak."
Yemeksepeti hakkında: Ülkemizin ilk ve en büyük online yemek siparişi sitesi olan Yemeksepeti, 2001 yılında kuruldu. Bugün itibariyle faaliyet gösterdiği 46 il ve Kıbrıs'ta yaygın hizmet vermeyi kendine misyon edinen Yemeksepeti, tüm internet kullanıcıları ve ilgili restoranlara, internetten yemek siparişi verebilme ve alabilme olanağı sağlıyor. Türkiye ve Kıbrıs'ta halen 7.000'e yakın üye restoran ve 1.600.000'den fazla kayıtlı kullanıcıya sahip olan Yemeksepeti, günde aldığı ortalama 55.000 siparişle yaklaşık 150.000 kişiye hizmet veriyor. Yemeksepeti'nin Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki yatırımı Foodonclick.com ise bugün 750 üye restoranla Dubai, Sharjah ve Abu Dhabi'de hizmet veriyor. Yemeksepeti.com, internet üzerinden sunduğu hizmetin yanı sıra tüm telefonlarla uyumlu mobil web sayfaları, iPhone, Android, Windows Phone, BlackBerry ve Nokia uygulamasıyla mobil cihazlar üzerinden de sipariş kabul ediyor.
Papyon.com hakkında: Papyon.com, dışarıda yemeye ve içmeye dair her şeyi bünyesinde barındıran bir hizmet. Siz programınızı yaparken, Papyon.com mekanları sizin için mutfak, bölge, etkinlik, bütçe gibi kriterlere göre filtreler; hatta ruh halinize ya da arkadaşlarınıza göre, hangi mekana gideceğiniz konusunda tüm gerekli bilgileri aynı adreste sunar ve sizin için rezervasyonunuzu yapar. Ayrıca diğer Papyon.com üyelerinin mekanlar için verdiği puanlar, yaptığı yorumlar veya uzmanların favori restoranları da karar vermeniz için size yardımcı olabilir. Bir Yemeksepeti projesi olan Papyon.com, İstanbul, Ankara, İzmir, Bodrum ve Antalya'da 600'den fazla restoranla hizmet veriyor.