Vodafone Arena logosunu taraftarlar seçiyor

Haberin Tarihi : 27 Kasım 2013

Vodafone Türkiye ile BJK arasında imzalanan Türk spor tarihinin en büyük anlaşmasıyla Vodafone Türkiye 15 yıllığına Beşiktaş'ın stadının isim hakkına sahip olmuştu. Çok yakında temel atma töreni gerçekleşecek Vodafone Arena'nın internet sitesi "VodafoneArena.com.tr" yayına girdi. Sitede yer alan anketle Vodafone Arena'nın yeni logosunu taraftar oyları belirleyecek. Siteye ziyaretçi akını var. 10 günde yaklaşık 100 bin taraftar Vodafone Arena logosu için oy kullandı, on binlerce taraftar da siteye mesaj bıraktı.

Vodafone Türkiye ile Beşiktaş Jimnastik Kulübü arasında imzalanan 145 milyon dolarlık ve 15 yıllık sponsorluk anlaşmasıyla çalışmalarına başlanan Vodafone Arena'da geri sayım heyecanı devam ediyor. Temel atma törenine az bir zaman kalan Vodafone Arena'ya olan merakı giderecek internet sitesi VodafoneArena.com.tr yayına girdi.

Sitede, Vodafone Arena'yla ilgili güncel bilgiler ve Vodafone Arena vizyonu anlatılıyor. Sadece bir spor stadyumu değil, aynı zamanda şehrin sosyal hayatına değer katacak, konserler ve kültürel etkinliklerle İstanbulluların buluşma noktasına dönüşecek olan Vodafone Arena için logo seçimi de halk oylamasına bırakıldı.

VodafoneArena.com.tr sitesindeki oylamayla iki tasarımdan biri Beşiktaş taraftarlarının ve kamuoyunun tercihine bırakıldı. Yayına başladığı ilk bir hafta içinde ziyaretçi ve oy kullanma rekoru kırılan siteye on binlerce mesaj geldi. 10 günün sonunda 100 bine yakın taraftar, Vodafone Arena logosunu oyladı. Beşiktaş sevgisini yazıya döken taraftarların mesajları, geri dönüşümlü kağıtlara basılarak Vodafone Arena'nın temeline gömülecek ve gelecek nesillere taşınacak bir hatıraya dönüşecek.

Türkiye'nin ilk "akıllı stadyumu" olacak

Vodafone Türkiye ve Cisco, teknoloji konusunda güç birliği yaparak Beşiktaş'ın yeni stadyumunu Türkiye'nin ilk akıllı stadyumu haline getirecek. Avrupa ve Amerika'nın birçok yeni stadyumunda hayata geçirilen "StadiumVision" çözümü ve geniş bant mobil ve Wi-Fi ağıyla donatılacak Vodafone Arena, taraftarlara ve ziyaretçilere maç günleri unutulmaz bir dijital deneyim yaşatacak. Akıllı stadyum Vodafone Arena'da farklı boyutlarda HD ekranlar, stadyumun çok sayıda noktasına yerleştirilecek. Bu ekranlar, taraftarların röportajları, canlı yayını, istatistikleri, promosyonları ve o an oynanan diğer müsabaka sonuçlarını görmelerini sağlayacak. Yüksek hızlı mobil ve Wi-Fi internet bağlantısı ile akıllı telefonlara stadyum içinde internet hizmeti, canlı maç yayını gibi içerikler anında ulaştırılacak.

Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Lütfullah Kitapçı, şunları söyledi:

"Vodafone Türkiye olarak, Türk spor tarihinin en büyük ve en önemli anlaşmasına Beşiktaş Jimnastik Kulübü ile imza attık. Ülkemizin en köklü kulüplerinden Beşiktaş'a ve İstanbul'un en değerli noktalarından birinde yer alan Vodafone Arena'ya yatırım yaparken amacımız, Beşiktaş Spor Kulübü'nün ve İstanbul'un global marka değerinin yükselmesine katkıda bulunmak. Global gücümüzü ve teknolojimizi kullanarak Vodafone Arena'yı Türkiye'nin ilk akıllı stadyumu yapmayı hedefliyoruz. Yakında temel atma törenini gerçekleştireceğimiz Vodafone Arena'nın internet sitesinde geleceğin akıllı stadyumunun logosunu belirlemeyi de halkımıza bırakıyoruz. Ayrıca Beşiktaş sevgisini mesajlarla ileten taraftarların mesajlarını geri dönüşümlü kağıtlara basarak, Vodafone Arena'nın temeline bırakacağız ve gelecek nesillere bir anı iletmiş olacağız. Tüm İstanbulluların spor, müzik, kültür ve sanata olan erişimini kolaylaştıracak bir tesise dönüşecek Vodafone Arena'nın Beşiktaş taraftarlarına ve tüm İstanbullulara hayırlı olmasını diliyoruz."

Vodafone Türkiye hakkında:

5 kıtada 30 ülkede faaliyet gösteren ve gelirler bakımından dünyanın en büyük uluslararası mobil iletişim şirketlerinden biri olan Vodafone Grubu'nun bünyesinde yer alan Vodafone Türkiye, 30 Eylül 2013 itibarıyla hizmet sunduğu 19,6 milyon abonesiyle Türkiye'nin ikinci büyük mobil iletişim şirketidir. Türkiye'nin ikinci en büyük uluslararası doğrudan yatırımı olan Vodafone Türkiye'nin 2006 yılından bu yana satın alma dâhil toplam yatırımları 12 milyar TL'e ulaşmıştır. Şirketin 2012-2013 mali yılında toplam gelirleri ,2 büyüme ile tüm zamanların en yüksek gelir seviyesi olan 5,5 milyar TL'ye ulaştı. 2010'da Borusan Telekom'u bünyesine katan Vodafone Türkiye, 2011'de de Türkiye'nin en büyük alternatif telekom operatörlerinden Koç.net'i bünyesine dâhil etti. Vodafone Türkiye; mobil ses, sabit ses, mobil internet ve ADSL hizmetleriyle "komple iletişim çağı"nı yaşatıyor. Vodafone Türkiye 3300'ü aşkın kadrosu, 1200'ü aşkın perakende mağazası, ekosisteminde bulunan 43 bin kişilik paydaş ailesiyle faaliyet göstermektedir.

Bültenin Devamını Oku

İlgili Görseller