
Vodafone “Günübirlik Paket Otomatı” ile Doğrudan Pazarlamada Bir İlk’e İmza Attı
Haberin Tarihi : 27 Şubat 2015Beşiktaş'ın Tur Atladığı Liverpool Maçı Öncesinde Vodafone'un Sunduğu Günübirlik Paket Otomatı Büyük İlgi Gördü
Vodafone Türkiye, yenilikçi pazarlama çalışmalarına imza atmaya devam ediyor. Vodafone, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan Beşiktaş-Liverpool maçı öncesinde sunduğu Günübirlik Paket otomatıyla bugüne kadar hiç yapılmamış bir doğrudan pazarlama çalışmasına imza attı. Beşiktaşlı taraftarlara stadyuma alınmayan bozuk paralarını değerlendirme imkânı sunan Vodafone Günübirlik Paket otomatı, sosyal medyada da büyük yankı uyandırdı.
Vodafone Türkiye, yepyeni doğrudan pazarlama çalışmaları gerçekleştirmeye devam ediyor. Vodafone şimdi de 26 Şubat'ta oynanan ve Beşiktaş'ın UEFA Avrupa Ligi'nde bir üst tura yükseldiği Liverpoolmaçına giden taraftarlar için sunduğu 1 TL'lik Günübirlik Paket otomatıyla doğrudan pazarlama alanında bugüne kadar yapılmamış bir çalışmaya imza attı.
Maç öncesinde Vodafone'un sürpriziyle karşılaşan Beşiktaşlı taraftarlar, stadyum girişine yerleştirilen Vodafone otomatına yönlendirilerek, stadyuma alınmayan bozuk paralarınıfaydaya dönüştürme imkânı buldu. Maç öncesi karşılaştıkları bu sürpriz uygulamaya sevinen taraftarlar, yaşadıkları coşkuyu sosyal medyada #paramceptekalsa hashtag'i ile paylaştı. Vodafone Faturasız'ların Türkiye'de bir ilk olarak lanse etmiş olduğu 1 TL'lik Günübirlik Paket ürünü, otomat aracılığı ile ilk defa stadyum girişindeki bir ihtiyaca çözüm oldu.
Ender Buruk: "Yenilikçi doğrudan pazarlama faaliyetleriyle abonelerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz"
Uzun soluklu bir pazarlama stratejisinde gelişen trendleri takip ederek oluşabilecek ihtiyaçları öngörmek, bunları yenilikçi mecraları kullanarak müşteriye sunmak ve bu sayede müşteriyi hem memnun etmek hem de şaşırtmak gerektiğine dikkat çeken Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi:
"Vodafone Türkiye olarak, her zaman en yeni iletişim mecralarını kullanarak abonelerimize ulaşmayı ilke ediniyoruz. Tüketicilerimizle gerçek anlamda diyalog kurmaya, hayatlarının bir parçası olmaya, mobil teknolojilerle hayatlarında değer yaratacak iletişim faaliyetleri yürütmeye önem veriyoruz. Herkesin bildiği gibi, futbol maçlarına taraftarlar bozuk paralarıyla giremiyor, bunlar güvenlik noktalarında toplanıyor. Biz de bozuk paralar bir faydaya dönüşsün istedik ve yenilikçi Vodafone Günübirlik Paket otomatı hizmetimizle, stada girerken cebindeki bozuk paraları ne yapacağını bilemeyen taraftarlara, iletişim ihtiyaçları için değerlendirme imkânı sunduk. Vodafone Türkiye olarak, alanında bir ilk olan ve sektörümüzde çığır açan doğrudan pazarlama faaliyetleriyle abonelerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz."